Ikut

Monday, November 9, 2009

Video Lagu Untuk Para Blogger!!

Aku tergerak hati nak dedicatekan lagu untuk para blogger sekalian. Diharapkan semua terhibur.


Kenalilah Sebuah Persahabatan:



P/s: Lagu ini aku dedicate khas untuk aisumi chan, ghouse azwan , nurhamiza aziz, semua sahabat diluar sana & rakan blogger sekalian dengan pesanan Kenalilah Erti Sebuah Persahabatan.




Khas Untuk Rakan Blogger Yang Sedang Bercinta:



P/s: Lagu ini aku hadiahkan kepada kawan-kawan diluar sana yang sedang dilamun cinta. Semoga enjoy hidup korang!!




Perginya Tak Kembali:



P/s: Lagu ini mengingatkan aku kepada kawan lama aku, Arwah Ali Lokman yang sudah kembali ke rahmatullah. Semoga dia tergolong dalam golongan orang-orang soleh. Aku turut mengingati pemergian arwah Atok & Opah aku pada tahun 2007. Semoga mereka berbahagia di sana.




Khas Untuk Kaum WANITA:



P/s: Aku tergerak hati untuk dedicate lagu ini tuk semua Kaum Wanita kerana pengorbanan mereka & kesabaran mereka dalam menempuhi kehidupan yang penuh dengan cabaran & dugaan. Aku melahirkan rasa simpati kepada Kaum Wanita kerana ramai yang ditindas & dibinasakan oleh Kaum Lelaki. Ini Persanan dari Women Aid Organization (WAO): "Jika terdapat sebarang penindasan atau kekejaman terhadah diri anda (wanita), segeralah membuat laporan terus ke badan ini (WAO). Kami akan mengambil tindakan seterusnya!!"





Lagu Keamanan Sejagat:



P/s: Aku mengajak kalian semua sama-sama memikirkan bahawa kepentingan kemananan dunia & manusia. Marilah kita sama-sama memerangi keganasan & peperangan bersama!!



5 comments:

ceksumolek's said...

waaa... terharu ^_^ siap ade song dedicated utk sumi lagi.. hihi~ tQ

Anonymous said...

lagu dedicated utk aku tadak ka?
haha...

hg wtpa la ni muiz?

ghouse

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

aisumi chan: huhu you are welcome..janji kawan2 smua happy :)

ghouse: huhu aku dh dedicate tu..lagu Aizat: sahabat, ok la tu.. :)

intanurulfateha said...

.so sweet :)

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

thanks nurul :)