Ikut

Sunday, December 19, 2010

Kenalan Baru



Assalammualaikum w.b.t...

Lama sangat saya tak buka entry dalam laman blog MUIZ AZRAEI ini. Saya mohon maaf di atas kesulitan yang berlaku. Saya ada kerja yang perlu diselesaikan sebelum ini. Dalam entry kali ini, saya ingin menwar-warkan kawan-kawan baru saya ketika bertugas sebagai seorang pendidik di SMK Darul Ridwan, Taiping. Mereka yang dimaksudkan itu, antaranya:

Cikgu Izzati


Cikgu Hasliza


Dalam Bilik Guru: Cikgu Fazilah, Lea, Izzati & Jannah


Cikgu Ainur & Cikgu Zafirah


Inilah kawan-kawan saya di SMK Darul Ridwan. Bila ada kelapangan waktu, kami bersama-sama keluar berjalan-jalan. Kadang-kadang makan sama-sama. Kadang-kadang ada perancangan tertentu.


Hasliza, Ainur & Fazilah ketika keluar berjalan-jalan


Kami Bersama-sama Ke Kenduri Kahwin Kak Haida


Kami bersama Guru Praktikal UPSI bermain Bowling


Seronoknya bila dapat kawan dengan mereka-mereka ini. Mereka ini bukannya kawan biasa malah saya beranggapan sebagai kawan baik (BFF -Best Friends Forever). Apa-apa pun saya berharap persahabatan antara kami semua tidak akan terputus walaupun mempunyai masalah mahupun sudah berumah tangga. Wallahua'lam..



No comments: