Ikut

Tuesday, December 21, 2010

Kayak Drift




Salam. Pada 18hb Disember, iaitu hari sabtu yang lepas, saya dan rakan-rakan berkayak bersama-sama di Tasek Perdana Universiti Industri Selangor (UNiSEL). Antara rakan yang terlibat iaitu, Stefan, Hilmi & Yana. Di bawah ini saya sertakan beberapa keping gambar suasana ketika berkayak. Cuma gambar Yana tak dapat nak ambil di atas beberapa kesulitan yang berlaku:



Hilmi & Stefan sabar menunggu




Dua orang hulubalang UNiSEL: Hilmi & Stefan



Macam pengawal Istana je. Huhuk



Stefan dengan aksinya



Peace (^_^)V



Sedap tu Mi kalau masak dengan megi. Haha



Kami bertiga



Sempat lagi candid gambar. Hehe



Gambar-gambar lain kalian boleh lihat di dalam laman Facebook saya ye. Kesian yana tak dapat bergambar dengan kami. Kalau tak, leh inter frame skali. Apa-apa pun motif berkayak ari tu adalah bertujuan mengurangkan tekanan dan kebosanan di samping mencari ketenangan. Saya harap, jika kalian ada sebarang hobi atau pengalaman yang menarik, bolehlah kalian semua berkongsi dengan saya.




No comments: