Ikut

Tuesday, October 27, 2009

Azam: Pastikan Tahap Kecergasan Seperti Dulu




Makan, tidur je keje aku. Tu sebab berat badan naik. Aku perlu berada dalam tahap kecergasan aku seperti dulu. Aku berazam melatih diriku ni dengan latihan-latihan kecergasan yang selalu aku buat sebelum ni. Huhu sebenarnya aku ada misi. Tu sebab aku berazam macam tu. Misi apa? haha Mision Incomplete.. haha






Body Mass Index (BMI) aku pun lebih dari asal. Pasni kena la control pemakanan & kurangkan tidur.. Impian aku pun belum tercapai. Itu sebab aku susah hati bila berat badan bertambah, tahap kecergasan aku pulak berkurangan. Dulu aku tak macam ni. Rajin buat latihan fizikal, tapi sekarang ntah kenapa aku rasa malas semacam je. Huhu Come on muiz.. macam mana boleh jadi macam ni.. Muhasabah diri kejap... ish3...


2 comments:

Anonymous said...

Aslmualaikum bro

hg pon concern jugk bab penjagaan kesihatan diri ek?

bgs2..

hehe

ghouse

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

wslm ghouse

huhu msti la ghouse..kalau lebih berat badan, mudaratkan kesihatan kita..lagipun aku ada fmly backround yg ada penyakit mcm darah tinggi & kencing manis..so, kena la control makan..huhu