Ikut

Monday, September 21, 2009

SALAM AIDILFITRI!!


Bismillahhirrahmanirrahim. Assalammualaikum w.b.t. Saya, Muhammad Muizzuddin Bin Azraei serta keluarga mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua yang mengenali diri kami sekeluarga. Saya bagi pihak keluarga saya, memohon kemaafan kepada anda semua jika terdapat salah silap atau pernah menyakiti hati selama ini. Saya juga dengan besar hati menjemput anda semua mengunjungi rumah saya di Taiping, Perak pada raya keempat ini.


Saya sekeluarga mengucapkan Takziah kepada Pak Long Zainuddin yang berada di Hospital Taiping (Wad C6), kerana beraya tanpa isteri tersayang yang telah kembali ke rahmatullah pada 13 September 2009 dalam kejadian kemalangan di kawasan Sungai Bogak. Semoga Allah mencucuri Rahmat ke atas roh allahyarhamah dan menggolongkannya ke dalam antara orang-orang yang dikasihi Allah S.W.T.


3 comments:

hubahuba said...

taqabbalahu minna wa minkum soliha amala... semoga allah menerima dari ku dan dari kamu semua amalan2 soleh...

HazwaniMohamed said...

uiks..pomosi suh mai umah tu valid smpi bila tuh??hehehe

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

To along wanie: actually valid smpai raya yang ke 30..datang la sayang...huhu

To hubahuba: AMIN........