Ikut

Thursday, February 19, 2009

Makanan Yang Diminati Tapi Jarang Dapat



Huhu kalau ingat-ingatkan balik, memang banyak makanan yang diidamkan tapi tak dapat-dapat. Bukan tak dapat, cuma tak da kesempatan masa. Kalau rajin sikit, boleh la masak makanan tersebut. Tapi kalau malas, hehe beli je la kat kedai. Mai kita tengok makanan apa yang saya idamkan yang mungkin kalian semua turut idamkan jugak.

1.

Keropok Losong



2.

Dadih




3.

Nasi Kukus Kota Bharu




4.

Spagetti @ Pasta




5.

Puding




6.

Satey Kajang @ Haji Samuri



Huhu semuanya memang sedap-sedap. Bila dapat makan, confirm mesti bertambah punya lah. hehehe entah bila agaknya dapat menikmati juadah makanan yang diidamkan ini ye? Huhu


7 comments:

hubahuba said...

hoi ko kena wat 2 tag. satu tag memandu laju, satu lagi tag image google.
tag memandu laju sebab ko follower. tag image google sebab ko legenda bloggers. hahaha

Uzer Zent said...

meleleh den...
kecuali sate..
pasal aku ank toke sate..
hehehe

Anonymous said...

Bila dapat makan??

Sekarang pun boleh...

Kalu demo nok make nasi kukus lauk aye,, maghi jale umoh kawe di tumpat kelate nung,, x dok masalah..

Kito boleh gi make sekali

Sungguh aku tidak bergurau ni,,, walaupun aku lgsung x mengenali demo/dirimu,

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

Nik, kalau ikutkan hati aku memang nk makan. aku suka makanan kelantan. Dulu aku datang jalan-jalan kat kelantan trus aku jatuh cinta dengan makanan di sana.huhu nnti ada masa aku contact hang. aku pasti akan ke sana makan mkn yg sedap2. huhu

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

Correction: tu Nik, hang duk terengganu ke kelantan? Jangan marah ek. aku tak tau hang duk mana. Nanti aku mai dek kerana nk makan keropok lsosong tu. huhu

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

Hehe uzair, kalau mcm tu bole la aku bawak wani mai kedai hang. kitorang memang hantu satey. huhu

Anonymous said...

HAI MEH ADD BLOG SAYA HTTP://MAS-HANA.BLOGSPOT.COM