Ikut

Thursday, December 24, 2009

Result PMR 2009




Salam. Hari ini result PMR keluar. Dalam keluarga besar aku, ramai yang terlibat dengan PMR tahun 2009 ini. Beberapa orang adik sepupu aku termasuklah adik bongsu aku sendiri serta tidak lupa juga kepada Adik Hanis. Apa-apa pun aku mengucapkan Tahniah kepada semua yang terlibat yang aku sebutkan itu, di atas keputusan PMR yang kalian dapat.




Aku harap, kalian semua jadikan keputusan PMR itu sebagai batu loncatan kepada perubahan teknik pembelajaran yang lebih menjurus kepada kecemerlangan akademik individu. SPM adalah medan kepada kalian semua buktikan kesungguhan usaha kalian dalam pelajaran. PMR hanya sekadar titik permulaan. Semoga berjaya.

P/s: Aku juga panjangkan ucapan Tahniah ini kepada semua pelajar di Negara yang telah menduduki peperiksaan PMR pada tahun 2009.



No comments: